Nauczyciele rozwijają kompetencje zawodowe w gastronomii

Kategoria: Hiszpania Drukuj
Nauczyciele rozwijają kompetencje zawodowe w gastronomii????‍???? – GRENADA 2023
Zagraniczne praktyki zawodowe nr. projektu 2022-1-PL01-KA121-VET-000061532 współfinansowane przez Unię Europejską????????
Nauczycielka????‍???? technikum żywienia i usług gastronomicznych Magdalena Chmielewska uczestniczyła
w szkoleniu job shadowing
w restauracji Maria de la O????
w Grenadzie w południowej Hiszpanii????????. Możliwość doskonalenia umiejętności pod okiem eksperta kulinarnego Chechu Gonzáleza była niezwykłym doświadczeniem. Restauracja Maria de la O to kuchnia???? inspirowana produktami wysokiej jakości???????????????? z Granady, przykładająca niezwykłą uwagę do każdego szczegółu potrawy. Renomy
Maria de la O dodaje fakt, że od trzech lat jest ona wyróżniana w czerwonym przewodniku Michelin????, opisującym najlepsze restauracje świata????.
Zdobyte doświadczenia z pewnością wzbogacą warsztat pracy nauczyciela i przełożą się na jakość???? i atrakcyjność zajęć z młodzieżą????‍????, która zostanie profesjonalnie przygotowana do pracy w zawodzie na rynku międzynarodowym. Przyczyni się to do wzrostu jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w ZS Jasieniec.
Ostatniego dnia praktyki zawodowej Pani Magdalena otrzymała Certyfikat???? potwierdzający udział
w projekcie,
gratulacje
 
i życzenia od opiekuna stażu z organizacji przyjmującej Europuente????????.
Program stażu obejmował:
• Zapoznanie z zasadami bezpiecznej i higienicznej pracy, przepisami dotyczącymi ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska, instruktaż stanowiskowy
• Zapoznanie z obsługą urządzeń i maszyn wykorzystywanych w przedsiębiorstwie. Nowe technologie i nowoczesne procesy stosowane w przedsiębiorstwie
• Poznanie struktury organizacyjnej, struktury zatrudnienia, problemów związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Zapoznanie ze specyfiką pracy w rzeczywistych warunkach na rynku zagranicznym.
• Doskonalenie praktycznych umiejętności zastosowania wiedzy teoretycznej. Obserwację pracy
• Nowe doświadczenia zawodowe w rzeczywistych warunkach pracy. Nawiązanie kontaktów zawodowych umożliwiających ich wykorzystanie w procesie kształcenia zawodowego. Rozpoznanie potrzeb i możliwości zatrudnienia absolwentów szkół na regionalnym lub lokalnym rynku pracy.
Niezmiernie istotnym elementem projektu była możliwość podniesienia kompetencji społecznych, interpersonalnych i językowych. Spojrzenie na naukę zawodu w szerszej perspektywie, pozwoli modyfikować dotychczas stosowane metody i formy pracy z uczniem ukierunkowując go na trendy nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się gastronomii????.
Odsłony: 11